Det blir inte alltid som man tänkt sig

Om det är bra eller dåligt, välj själv !

En utgång förra veckan.

Jag kommer inte in på Gilligans(ibland), eftersom jag varken har pass eller körkort, suger !
Det är Toms sista dag, och Gilligans är det bästa stället, jag klarar mig, så de går in.

Jag drar till Woolsher, och utan att ha ngt minne om hur allt händer

Får jag bara en typ uppenbarelse ni vet som i teknad film, när lampan börjar lysa !

Jag sitter då med en apa ( ngn i apdräkt, kan inte se ansikte, kropp ingenting, helt enkelt en apa !)

Han säger till mig : Stanna här ( och han går bakom baren, tror han jobbar där?!)

Jag tänker : Fan, vem är han ? Ja kan ju fan inte stanna med apan här !
Srpinger hem, HAHAHAH :D


En annan historia från förra veckans utgång

Börjar på samma sätt, jag kommer inte in på Gilligans.

MEN , ngn säger till mig att där är en annan snubbe som inte heller har pass, perfa tänkte jag !

Jag : U have no passport , right ?
Han: No, I can´t get in...
Jag: Not me either ! Lets go somewere else, Lets Party !
Han: Okey´, lets go !

Så  festa vi :)

Gillar mina konstiga utgångar :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!