S

Mer Sydney Pics :)








Vi har en introduktion på hur vissa människor vaknar på morgonen,
det lååånga håret utbred över kudden, stängd mun med något sårbart över sig, och sminkad, inte så det syns utan "naturligt sminkad"  ;)

Idag har Becca gjort en sång till mig.

Vi har börjat sjunga väldigt mkt.,

Började med att jag va och "spådde" mig i förrgår.
Eller tarot då, väldigt spännande, men lite läskigt.

Jag tror lite, men tror det mesta stämmer på alla.

Men han sa iaf att jag sjöng vackert (HAHAHAHAH, jag kan VERKLIGEN INTE sjunga!!)
Så jag sköng en trudellut för Becca och Erik, dom skratta ihjäl sig, sen sjöng Becca med mig,
men vi kom på att man kan inte sjunga vackert på skånska eller småländska, förstå mig inte fel, jag ÄLSKAR skånska och smålandska, det ligger mig varmt om hjärtat.

Men helt seriöst, det låter ju sjukt illa. Hahah. Så vi föreställde rösten lite för det låter bättre om man sjunger lite uppåtlandet dialekt, de jobbiga när vi gör detta är att vi omedvetet gör narr av det, förlåt  ;)







En Måndag i Sydney, har vi varit borta hela dagen, ute och gått, shoppat m.m
från typ 12-17 , när vi kommer tillbacks till vårt doorm där vi bor 6 pers i ett rum, är båda fönstrena
sönderslagna, innifrån, för Eriks parym ligger utanför och en termos ?

Ingen känns vid termosen, jag såg den dock på morgonen i rummet ?!

Märkligt. verkligen.. ?! hahah

Iaf sen bokar vi flygbiljetter till Cairns, och jag skulle kolla efter mitt pass, hittar det INTE
paniken som kommer !

Just det den utgången där jag slarvat bort mitt pass var en rätt konstig utgång också, haha

Ngn dude erbjuder mig jobb inte "i" en gruva, men "uppe på marken " typ köra ngt stort skit !

Haha , lite för bra för att vara sant, han skulle ge mig över 400 sek i timmen, säkert. Tack men nej tack ! :)

Iaf, jag är passlös, men de är lungt, kostar 1400 sek för ett tillfälligt pass , så får skaffa det när jag ska ut ur landet. Men lungt, de är bara pengar och papper, det är en världslig sak ! ;)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!