Happy Birthday to me

Underbar fodelsedag !
Jag drack en REKORDERLIG hitta det i affaren, sjukt dyrt men de va det vart!










Massa nyfunna vanner :)

Men 10 cm klackar + en tysk pa ryggen = kan inte ga efter som benen viker sig och jag vrickar foten rejalt blir buren till baren, men att ga hem, INGA problem

Men dan efter, kan jag inte ga ! Jag sover uppe i bilen, ett litet talt pa taket,
tar min onda fot forst, men jag vet ju inte om att jag har ont, allt viker sig och jag ar SAAA
nara att falla till marken, haha

Efter tva dagars vila ar jag nu nastan tillbacks pa benen.

Skonaste killen Tommy,
kommer och pratar engelska med oss, fragar var vi ar ifran, vi sager Sverige.

Han : I have been in Sweden

Sen borjar han prata svenska, ja Tommy ar svensk, sjukt kul, han latsas vara fran ngt annat land

Basta fodelsedagne iaf ! :) Karlek mina vanner
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!